Lucera d.o.o. započinje sa drugim krugom edukacija pod nazivom: POSTANI PODUZETNIK U 30 DANA
Edukacije započinju 18.01.2016. u prostorima Poduzetničkog inkubatora u Hrastovskom, Kalnička 3, Ludbreg u vremenu od 17-20 h.
Edukacije su besplatne, a radi ograničenog broja polaznika, potrebna je prijava na:
email: lucera@ludbreg.hr ili spomenka.skafec@ludbreg.hr
Dodatne informacije na 042/421-120 i 099/5421-120
O PREDAVAČIMA:
Valent Vrhovski
Valent Vrhovski diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 1977. godine i od tada predano radi na poslovima marketinga i prodaje brojnih marki na tržištu prehrane i pića u regiji, konstanto unoseći inovacije na tržište, a samim time i nemir u redove konkurencije. Osim Tihane, Ivana i Jasenke, punopravni članovi njegove obitelji su piva Kaj i Pan te prirodna izvorska voda Studena kojoj je u fazi odrastanja posvetio posebnu pažnju te je spojio s najboljom svjetskom atletičarkom, Blankom Vlašić. U dvadeset i sedmoj godini postaje jedan od najmlađih direktora prodaje i marketinga prehrane i pića Podravke. Poslovnim partnerima se sviđa njegova izravnost u komunikaciji, članovima tima strast kojom govori o mogućnostima razvoja brandova, a prodajnom osoblju mogućnost dodatne zarade i disciplinirano stvaralačka, romantično pobjednička atmosfera koja se osjeća pod njegovim vodstvom. Od izvanškolskih aktivnosti, Valent voli misliti kako je nepobjediv u kartaškim igrama (bela, šnaps, trešeta, texas hold’em i preferans), a vikendom voli pogledati utakmice NK Slaven Belupa, čiji je predsjednik bio u razdoblju od 1992. – 1995. Nakon bogate i uspješne korporativne karijere, još je uvijek spreman na izazove te s mlađim generacijama dijeli praktično iskustvo iz maketinga i prodaje te ideje kojih mu jednostavno ne ponestaje.
https://hr.linkedin.com/in/vrhovskivalent
Ivan Vrhovski
Ivan Vrhovski direktor je poduzeća Wrhovski d.o.o. koje se bavi savjetovanjem u marketingu i prodaji za mala i srednja poduzeća. Nakon što je magistrirao marketing na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, znanje iz komunikacija dodatno je proširio radom u PR agenciji Abrakadabra integrirane komunikacije. Najviše ga zanimaju područja event menadžmenta i digitalnog marketinga. U slobodno vrijeme svira gitaru i pjeva.
https://hr.linkedin.com/in/ivanvrhovski
Više o poduzeću: http://www.wrhovski.hr
PREDAVANJA:
28.1. Marketing (oblici, strategije)
U 3 školska sata saznajte sve što je bitno da biste počeli promišljati na marketinški način i bili još više okrenuti prema potrošaču te samim time bili uspješniji na tržištu. Ljudi često marketing poistovjećuju s komunikacijama tj. promocijom, a marketing je puno više od toga. Najveću pažnju u procesu marketinga potrebno je posvetiti upravo proizvodu ili usluzi koju prodajemo te je vrlo bitno kako je ona cjenovno pozicionirana te kroz koje će se kanale prodavati i distribuirati. Naši predavači, Valent i Ivan Vrhovski, s vama će vrlo rado podijeliti svoja razmišljanja o marketingu. Bez obzira jeste li već pokrenuli svoje poslovanje ili tek razmišljate o pokretanju istog, uvijek postoji prostor za napredak u marketinškom promišljanju. Vidimo se u četvrtak 28.1. u 17h.
29.1. Izrada marketinškog plana – Ivan
Bez obzira pokrećete li tek svoje poslovanje ili ste već prisutni na tržištu, komuniciranju s tržištem i potrošačima najbolje je pristupiti planski. Ne samo da nam to daje mogućnost da objektivnije sagledamo svoju poziciju na tržištu, već na kraju godine možemo reći jesmo li bili uspješni ili ne ili pak koliko nam je novaca potrebno kako bismo ostvarili svoje marketinške i prodajne ciljeve. Vizija, misija, strategija, SWOT analiza, analiza konkurencije, analiza kupaca, marketinški miks i njegova provedba, budžet, vremenski okvir, kontrola i korektivne akcije neke su od tema o kojima će pričati Ivan Vrhovski. Vidimo se u petak, 29.1. u 17h.
1.2. Prodajne i pregovaračke vještine – Valent
Zašto kupci radije biraju proizvod ili uslugu naših konkurenata, a mi stagniramo? Kako uopće doći na police nekog maloprodajnog lanca? Kako motivirati prodajni tim? Ovo su samo neka od pitanja, s kojima se susreću ljudi koji se bave prodajom. S druge strane, da bismo postigli svoje prodajne ciljeve, potrebno je biti uspješan u pregovorima i dogovoriti povoljne uvjete s dobavljačima i distributerima našeg proizvoda.
Nema boljeg početka radnog tjedna, od druženja, s navodno vrlo nezgodnim pregovaračem, ali ugodnim predvačem, Valentom Vrhovskim.
2.2. Komunikacijske i prezentacijske vještine – Ivan
Ljudi od uvijek komuniciraju, ali se mijenjaju kanali komunikacije. Da bismo postigli svoje privatne i poslovne ciljeve, neprestano prezentiramo i zastupamo svoja stajališta i ideje. U današnjem užurbanom i povezanom svijetu, ponekad imamo samo pet minuta pažnje od nekoga tko nam može u potpunosti promijeniti život te je vrlo bitno da na efektan i koncizan način možemo prenijeti svoje poruke i ideje.
U 180 minuta, s vama će razmišljanja o najboljim načinima komuniciranja i prezentiranja, podijeliti mladi marketinški stručnjak Ivan Vrhovski, a posebno će se osvrnuti na besplatne digitalne alate, koji će vam pomoći da jednostavno oblikujete svoje ideje. Vidimo se u utorak 2.2., u 17h.
3.2. Poslovno komuniciranje – Valent
Osim komuniciranja s potrošačima na tržištu, postoje i pravila dobrog poslovnog komuniciranja kojih se valja pridržavati kad komuniciramo s klijentom te s kolegama na poslu. Dobra poslovna komunikacija može nam otvoriti brojna vrata, a lošija poslovna komunikacija ih još brže može zatvoriti. Tehnološki napredak omogućio je da naše lokalno ili regionalno poslovanje postane globalno što znači da moramo voditi računa i o razlikama u kulturi te uobičajenim normama u poslovnom ponašanju naših globalnih partnera. U srijedu 3.2. s vama će svoja iskustva o ovoj temi podijeliti Valent Vrhovski.